Mias Schabrak i "Vanilj"?

Dialhard

Trådstartare
Hade för några år sedan ett creamfärgat supersnyggt Mias. Tänkte beställa ett nytt nu men är osäker på vilken färg jag ska välja då jag inte hittar något som heter "cream". Någon som har bild på hur färgen "Vanilj" ser ut?

Sv: Mias Schabrak i "Vanilj"?

http://www.miasrs.se/produkter.php?k=2

Dessa stämmer bra på schabraken oxå men kan nog finnas fler/färre färger.

Kitt är "normal" beige/krämfärgat tycker jag, vanilj är nästan mer åt pastellgul hållet och syns lite mer, sand är lite mer åt brunt. Men snyggt det med :) Morsan har en vild blandning av vitt/kitt/sand/vanilj.

Sv: Mias Schabrak i "Vanilj"?

vet inte om jag håller med om att vanilj är åt det pastellgula hållet, skulle mer vilja säga åt det gräddvita hållet, svårt att få rätt färg på bild men är hyffsat nära verkligheten iaf.

27764378.jpg

27764377.jpg

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 855
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 473
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka