Midnattsloppet ikväll.

escodobe

Trådstartare
Jag är brutalt uttråkad och Sambon ska springa midnattsloppet ikväll. Vilken är bästa uteserveringen (med tak ) att sitta på om man vill dricka en öl och vinka lite när sambon springer förbi?
Är det någon annan som tänkt heja på och vill ha en microbuketräff?

Jag är brutalt uttråkad och Sambon ska springa midnattsloppet ikväll. Vilken är bästa uteserveringen (med tak ) att sitta på om man vill dricka en öl och vinka lite när sambon springer förbi?
Är det någon annan som tänkt heja på och vill ha en microbuketräff?
Det är extra plus om det är hundvänligt

Senast ändrad:
Ett N var det.

Ok.... Jag som aldrig haft hund (därmed uteblev kopplingen) blev mest nyfiken på hur man som krog kan tillhandahålla en hudvänlig verksamhet. Blev en sån där jobbig hjärnskrynklande aktivitet att knäcka som min hjärna inte kunde lösa genom att stoppa in ett n istället..... :confused:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 689
Senast: Sedna
·
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 854
Senast: Seaside
·
Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Bison
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21