Midsommartråd för oss som är själva på midsommar!

Here it is, in full :) Älskar den

Wow! Tack! Aldrig hört hela förut.
0037.gif
 
Sitter hemma och frun diskar .Äter värkpiller så jag är för trött för att gå ut på något .Lika bra att vila upp sig för nästa arbetsvecka !
 
Jag är också själv. Dricker lite vin och tittar på Broarna i Madison County. Yngsta barnet är med sin pappa, mellersta ute med kompisar och äldsta utomlands. Skulle åkt bort med pojkvännen men det sket sig. Tycker det är svårt att hitta nya traditioner när man haft samma länge och den familjekonstellationen inte finns längre. Men det löser sig väl med tiden.
 
(när man är 23 och inte har några andra alternativ börjar man känna sig något socialt misslyckad :cautious:, fast man vet att man hade haft betydligt tråkigare på någon fest i vilket fall som)

Sån är jag med. Är extremly picky med vilka personer jag vill spendera tid med.

För mig är det klar skillnad på folk och folk och har dom inget att ge mig så tröttnar jag på max 10 minuter och vill hem.
Och tvärtom - uppskattar jag dom så adopterar jag dom gärna! Typ :p

Usch, jag är ingen lätt människa, samtidigt som är jag är världens mest okomplicerade - så länge det flyter på och är som jag vill ha det ;) :o
 
Ensam å ensam men jag har jobbat, inte så ensam där, ätit middag med mina föräldrar och sen gjort det jag gillar bäst. Hängt med mina djur. Själv. inte ensam.
Visst känner man sig nalta eljest när man rider förbi diverse fyllbultar vid 22.30 så där men det är så rätt för mig
11026238_10153350044666358_2447795216583247189_n.jpg
Tycker jag låter som bästa midsommarfirandet :)
 
Känner mig lite glad idag för att jag inte är bakis. :sneaky: Det var färre människor på stan idag än igår, kan bero på alla som ligger hemma och är bakis kanske. :sneaky:
 
Jag är ju inte själv - bara ensam eftersom mitt sällskap är dement. Vi brukar åka till vänner på midsommar, men jag märker hur både våra gemensamma och hens egne vänner försvinner.

Midsommar var verkligen en stängd helg och det underliga var att många affärer och krogar inte verkar anse att man ens behöver sätta upp någon skylt att man har stängt. Hela Stockholm var fullt av rejält förvirrade turister. Både vi och turisterna har överlevt tack vare Sturehof.
 
Jag har visserligen varit själv både i går och i dag men det har varit väldigt välbehövligt efter veckan som varit. Fokus har varit på lugn,ro och återhämtning! Så precis så som jag ville ha det och behövde just nu :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Trassel12
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 612
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp