Sv: Milord pågång!
Ja, du har nog rätt, fast i Klampenborg var nog ett av de värsta jag sett, fäörutom i Polen. Då skulle vi se första ången Milord springa, det var en häst som gick omkull och fick avlivas på banan! Helt hemskt.. jag tror den bröt benet.. Som tur var hände inget Milord. I Klampenborg var det den där rejäla kullerbyttan

Jag vet inte om du var där men det visades sen i TV:n också, shit vad jag blev rädd när jag såg hur det blev två hästar som hade ramlat! Men när jag väl såg att Milord var där så slappnade jag mer av, hela släkten var med där och som en tur vann han, helt konstig dag

Men de som trillade klarade sig iaf
Haha, nähh.. Vad menar du med att bli lurad av?? Är det ungefär som..? Jaja
Ja, det är ju skönt att svalka sig och inte stå inne i boxen hela tiden. Milord hade skadat benen i transporten nån dag så pappa hade sprajat dem, men nu är det helt okey, benen var blåa!
Har du tre hästar nu? Åringen, Nariaat och Frascati?
Idag ska jag PRAOa på ett djurhus. Ska bli kul vi ska inte åka för en om en stund så jag gick in lite här och kollade.. Ska bli roligt att göra vid till kaninerna m.m.
Längtar sååå till sommaren.. Man kan rida på fast mark, vi ska flytta, jag ska ta hem Expressa och Al tayar m.m. Vad ska du göra i sommar?? Och man får ju inte missa de stora loppen, ska bli spännande med lopp här och där.