Min 4 åring blivande hundtränare =)

paradiset

Trådstartare
Häromdagen blev 4 åringen irriterad på Melvin som var lite i gasen och vill sno sonens leksaker. Högt och tydligt deklarerade sonen " GÅ OCH LÄGG DIG MELVIN" :D:love:

Sv: Min 4 åring blivande hundtränare =)

:love: Sa bra!! Det dar blev jag sa glad av att lasa!!

..syskonbarnen har har fatt lara sig att sparka hundarna av sin far. Jag har havdat att en vacker dag blir de bitna om de haller pa sa.. och Jajemensan. Harom dagen blev 3aringen "markerad" av en av boskapshundarna hos svarfar. Tur att det var en av de riktigt snalla, som Verkligen gillar 3aringen... bara ett mjukt grepp om armen, en forsiktig markering. Men man far ju graa har pa folk som inte kan lara sina ungar hundvett.. sa det Har far du av mig!!

:bump::banana::bump:

:bow::bow::bow::bow:

Fram for fler foraldrar som du!

Sv: Min 4 åring blivande hundtränare =)

Samma 4 åring ville till en början gärna slå hunden, då han är väldigt svartsjuk. Men som du säger det leder till bett så det fick han förklarat för sig illa kvickt! Denne son är nämligen den ende som hunden morrat åt i tron att sonen ville ta hans märgben. Mest respekt har hunden för 1 åringen :eek: Hon vet var skåpet ska stå och visar det med hela kroppen och utstrålning på bästa hundspråk :love: 7 åring är mesig och behöver öva på att säga ifrån.

Liknande trådar

Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 105
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 420
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 340
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m