Bukefalos 26 år!

Min älskade hund finns inte mer...

Z

Zania

Har på senaste suttit och läst om alla som fått ta bort/mist sina hundar och hoppats att det var något som låg långt, långt in i framtiden för mig.
Nu sitter jag här utan min älskade vovve. Det är mindre än ett dygn sen hon dog och jag saknar henne något så fruktansvärt :cry:

K

Kaos

Åh, vad jobbigt.
Förstår precis hur du känner dig, det var inte alls länge sen min hund dog. :(

T

titi

Jag kan bara föreställa mig hur du känner dig. Mina hundar börjar bli med åren och jag bävar för den dagen det är dags att ta farväl. Mina tankar är hos dig.

Z

Zania

Mmm, jag blev inte ens tvungen att ta det svåra beslutet själv. Hon blev ihjälkörd igår.

B

**BORTTAGEN**

Hmm.. vad sorgligt :cry:
Nu är hon nog i vovve nangijala och väntar tills ni ses igen. Vet hur det känns..
Alla heder åt din lilla vovve! :bow:

*kram*

:bump:

M

Mithra

jag tänker på dig, vet vad du går igenom, det är inte lätt.
det måste ha varit oförutsätt om det var en olyckshändelse, och jag förstår att du är ledsen.

Liknande trådar

Hundhälsa Hur tänker ni om era älskade fyrbenta drabbas av cancer och det har gått långt i processen? Försöker ni med behandling, eller låter ni...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 821
Hundhälsa Jag behöver få skriva av mig lite om vår ena hund. Alba 5 årig golden. Haft henne sen hon var valp. Vår första egna hund. Jag är...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 747
Övr. Hund La ut samma inlägg på en annan sida men verkar inte få nå svar så jag lägger ut här också ;D Kanske är det jag som inte har nå tålamod...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 109
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
2 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud valp
  • Kattsnack #9

Hästrelaterat

• Hitta tävlingsresultat tyskfödd häst.