Min bebis har blivit stor

Ämelie

Trådstartare
Min bebis blir 1 år idag :banana:

Bilder från året som gått!

Perry5.jpg

Perry2.jpg

perry1005.jpg

Perry.jpg

Perry3gf.jpg

Perry12.jpg

perry7009.jpg

perry7005.jpg

perry7004.jpg

GRATTIS Perry! :banana:

Sv: Min bebis har blivit stor

Grattis kissen!

Vilken mild och vacker färg han har. Vad är det för ras?
Vad gör han på andra bilden; övar sig på att bli svärdsslukare? :D

:love: :love: Gud så söt han är, vad är det för ras? Ser nästan ut som en norsk skogkatt!

Svarar alla! Ingen aning om vad han är för ras, men han är ju lite halvlik en norskskogskatt så jag antar att han har det i sig :)

Heulwen: japp, han blir bättre och bättre på att sluka svärd :D nämen han biter på en stekpinsett :crazy:

Svalan: Tack :)

tess444: Tack, söt kisse du hade :love:

åhh vilken underbar kisse, lagom hårig med underbar färg, verkligen vacker :love:

Bison och carina_bergquist: Tack så mkt, ska nog inte säga det till honom han blir så mallig då! :p

Vilken snygging.
Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liknande trådar

Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
443
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
672
Senast: Sel
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 389
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
395
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka