Min dator piper?

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Min dator har just stått och pipit i 5 minuter (typ som att det tutar upptaget i telefonen, så låter det)
Vad beror det på? Den ahr aldrig gjort såhär förut...

Sv: Min dator piper?

Den kanske hängt sig, starta om den då. Min brukar tjuta lite då och då....då bara stänger jag av och startar igen.

Kolla så att inget ligger på tangentbordet.

Nä... det gjorde det inte... Det bara.. pep. Dumma dator... Syrran sa att det kunde vara cdrommen... eller fläkten som är full med damm.. Så vi ska öppna datorn inom dom närmsta dagarna iaf...

Antagligen har processorn blivit för varm, så den varnar nu, att det slutar eftersom du startar om är för att processorn hinner svalna undertiden. Börjar pipandet igen en stund efter omstart?

Nej... Men det slutade av sig självt efter 5 minuter... Och den var på ett tag till efter det... Den var på i säkert 1 timme efter det.......... Men jag ahr börjat med att stänga av den på kvällarna och den står avstängd på dan när jag inte använder den...

Förmodligen överhettning. Kolla om den är väldigt dammig -> dammsug.

Nä... det gjorde det inte... Det bara.. pep. Dumma dator... Syrran sa att det kunde vara cdrommen... eller fläkten som är full med damm.. Så vi ska öppna datorn inom dom närmsta dagarna iaf...
Ah. Hade inte sett. Men varför vänta? :)

Edit 2: Whoa, tuffaste editeringsfunktionen jag sett.

Senast ändrad:

*** OBS!!! ***

Ta det försiktigt med dammsugaren bara. Statisk elektricitet kan slå ut hela maskinen. Se till att inte röra nåt i datorn med munstycket på dammsugaren.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
398
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
628
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 455
Senast: Johanna1988
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka