Min Gimmie ska paras...

Sv: Min Gimmie ska paras...

Vilka fina hundar! Underbar färg och härlig kroppstyp. Jag gillar inte alls de "vita" tunga typerna utav "golden". Det är sådär de ska se ut!
Tack! Jag gillar inte heller den tyngre typen, de är inte golden retriever i mina ögon!

Mrs Scabtree: Tack till dig också:)

Idag har jag tagit ett par fina bilder på Gimmie's och Tonic's kullsyster Boogie också:)
boogie_25jan_07.jpg

boogie_huvuvd2_25jan_07.jpg

Fina hundar du har!:love: Presis som en golden ska se ut tycker jag!

Jag hittade en bild på Gimmie när hon var 6 veckor... det var då jag bestämde mig för att behålla henne:love:
gimmiehuvud_ludd.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Valpen har kissat en rejäl pöl på min fina lilla sovrumsmatta :( En ryamatta :( Körde den i tvättmaskinen precis och nu luktar den...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: _Zacke_
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 200
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka