min hund styr mitt liv,

MinIan

Trådstartare
visste hette det så?
vad tycker ni om det programmet?
det går på 4an just nu, och jag blir galen när jag ser hur den hunden beteer sig :crazy:

Sv: min hund styr mitt liv,

Tittar just nu. Hade det varit min hund hade jag tagit den i nackskinnet och tryckt ner den och matte också för den delen. Han har ju hela kommandot. Det är matte som behöver fostras. Det är HON som ska vara ledaren.

Sv: min hund styr mitt liv,

ja, jag tycker att matte är alldelens för seg, hon ska ju visa hunden på skarpen vem som bestämmer, "oj hunden hoppade upp i soffan och lyssnar inte, bäst jag tar i den lite försiktigt", så ser det ut som:crazy:

det är det stora problemet med många som har hund, dom vet inte hur en hund ska uppfostras..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 425
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?