Min iPhone är full!

Stinaelin

Trådstartare
Trots att jag raderat nästan alla bilder och appar jag inte behöver. Hur ser man vad som tar plats?
Mycket tacksam för hjälp!
 
Ta bort gamla sms- och messengerkonversationer. Typiskt en såndär grej som tickar på utan att man tänker på det ;)
 
Inställningar - allmänt - användning

Det kan ta en stund för telefonen att ladda allt så klicka inte ner förrän det är klart!
Åh, tack! Har varit inne på den inställningen förut, men nu kunde jag inte hitta. Nu ska raderas mer appar och kanske lite meddelanden. Behöver ju ta en miljard valpkort juh!
 
Jag hade också problem med att min telefon (5S) blev oförklarligt full, trots att jag tömt allt som gått att tömma, inklusive senast raderade. Googlade och hittade tips om iExplorer - där kunde jag radera 2 GB (!!!!) gamla bilder som låg och skräpade, helt osynliga. Här är en liten videoguide.

 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
299
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
576
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp