Min kisse har kommit till världen (bild)

B

bengibollen

Nu äntligen har min lilla bengal kommit. I två månader har jag väntat på kullen och oroat mig. Tänk om det inte skulle komma en kisse med "rätt" färg/mönster. Jo, jag vet att det låter kinkigt. Men jag har ju ändå blivit frälst på rasen och då speciellt på grund av den prickiga varianten.
Gissa om jag blev glad när jag fick höra att en av kattungarna är prickig och efter ett samtal med uppfödaren så är hon min, MIN, bara min :-)

Här är hon, tre dagar gammal:
star_3d.jpg
 
Ååå så härligt!

Får man fråga var i sverige du har hittat den lilla skönheten??
 

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 047
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 683
Senast: Takire
·
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
2 860
Senast: Docka
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 408
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp