enjoyable
Trådstartare
Min älskade lilla Katja haltar
Har ringt och rådfrågat Agrias vet. samt pratat med ett drös av kattkunniga människor och alla säger samma sak; låt henne vila och blir hon sämre så åk in till kliniken.
Jag vet inte alls vad hon har gjort, de är bara så sjukt frustrerande att se henne ha ont
Hon reagerar vid tryck på området vid armbågsleden (heter de så?) och reagerar även när jag böjer benet bakåt. När jag känner igenom benet så känner jag inget olustigt så benet är nog inte brutet. Hon går omkring och belastar benet ytterst lite, men de är inte så att hon hoppar runt på tre ben, utan hon haltar bara väldigt kraftigt. Hon slickar även på benet och kan röra det själv, bara det att de gör ont när hon belastar.
Jag hoppas min tös blir bättre, annars får jag åka in till vet med henne. Problemet är bara att karenstiden på försäkringen inte har gått ut än men både min mormor och min moster säger att dom kan hjälpa mig att betala vet. kostnaden om hon måste in..
Är bara så ledsen och jag själv mår så dåligt när jag ser henne ha ont
Någon mer som kanske vet vad de är som har hänt?
Jag vet inte alls vad hon har gjort, de är bara så sjukt frustrerande att se henne ha ont
Jag hoppas min tös blir bättre, annars får jag åka in till vet med henne. Problemet är bara att karenstiden på försäkringen inte har gått ut än men både min mormor och min moster säger att dom kan hjälpa mig att betala vet. kostnaden om hon måste in..
Är bara så ledsen och jag själv mår så dåligt när jag ser henne ha ont
Någon mer som kanske vet vad de är som har hänt?
Senast ändrad: