JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lindy i hagen en sommardag , min ponny !
Gnägg
Går i tankarna att sälja ena ponnyn men han hade fång I februari. 1 grad säkning fram, är idag igång fullt ut igen och rids utan...
2
Hästmänniskan
Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
7
8
9
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Tillbaka i tråden. Igår började jag programmet "Marklyft för medelerfarna", jag känner mig mer som nybörjare än medelerfaren 😅 men...
Niyama
1 minut sedan
Svar: 1 682
Visningar: 53 753
Allmänt
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Suck. Tänkte sy ett nytt mönster nu ikväll. Insåg till min förskräckelse att jag gått från medium till xl på den designerns mönster på...
sthu
5 minuter sedan
Svar: 546
Visningar: 41 787
Allmänt
Semestra i Norrland
Fritid Höga kusten, otroligt vackert och samtidigt lättillgängligt. Man får snabbt lön för mödan då höjdskillnaden till havet är så markant...
Sedna
6 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja så är det ju, men även om det är krav på att hästen ska ha på sig kandar på internationella tävlingar så finns det väl inga krav om...
MiniLi
4 minuter sedan
Svar: 1 498
Visningar: 117 274
Grenar
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Det stämmer, får absolut se vad som blir bäst efter kollen på onsdag ☺️
MattiZ
30 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 6 099
Avel
Födda 2022
Avel Min lilla (168cm mätt hemma med en kanske inte helt tillförlitlig mätsticka) ska gå unghästtest om en vecka 😬
Jag är skitnervös redan...
Esswe
45 minuter sedan
Svar: 545
Visningar: 79 317
Avel