min melker...

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare IsaIrina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 766
I

IsaIrina

Han är typ... nio år elr något...
å han börjar bli grå om nosen... hehe..
han är så söt...
:love:

Vet ni någon gammal kanin ? *hur gammal den blev, och så...*

Har en kaninpojke på 7 år, fortfarande pigg och fräsch (peppar peppar).
Har hört om nån kanin som blev 10 år och då dog den för att en hund bet ihjäl den.......morrrrr...

Avlivade min 11,5 åriga honkanin för någon vecka sedan. Gud va d känns tomt utan henne.. :(
men man kan väl trösta sig me att hon fick ett långt o lyckligt liv. :)

Har haft två stycken som blev över 11, den ena dog hemma och den andra tog jag bort då den hade svårt att hålla hull och tvätta sig. Den senaste jag hade blev 9, då blev tänderna så dåliga att han fick vandra vidare men han var pigg och glad in i det sista.

Melker är fortfarande pigg... (peppar, peppar)
men börjar bli grå om nosen som sagt... och få lite vita/grå hårstrån... (han är svart)

:)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
190
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·
Gnägg Var med om en hemskt obehaglig incident idag när jag och en stallkamrat var ute på ridtur på kommunala stigar. Plötsligt kommer en... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka