Salama

Trådstartare
Är det någon som kan hjälpa mig och tala om vilken färg min kisse har? :p

Lillkissen

Söttassen

Och vilken pälslängd har hon? Hon är ju inte jättelånghårig, räknas hon som korthårig? Vad är semi?

Sv: Min misse

Hon är svartsköldpaddmönstrad iaf. För att bedömma vilket mönster krävs en bild rakt från sidan så man ser hela hennes sida.

Hon är korthårig. Norsk Skogkatt är semi, semi är långhåriga men inte så långhåriga som t.ex perser.

Sv: Min misse

Vilken av dom är det? hon är spotted eller tigré, men jag kan inte avgöra på dne bilden heller. Mer än att hon inte är tabby. Eller snarare ingen av dom på bilden är tabby :p

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
612
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 397
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 206
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Min Calvin som bott hos mig sedan 2012 har aldrig blivit riktigt tam. Han går ut på våren och kommer in på hösten för att tillbringa... 2
Svar
25
· Visningar
2 713
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka