Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
skulle hämta hästen men neeejjjj då ville inte alls komma in men då hade jag på mig min mössa den är grovstickad lila mössa med en stor boll i toppen....men utan mössa var det iiinga problem så jag antar att det är mössan som är problemet ska studera detta i framtiden....
Jag har en orange regnrock som min Islänning inte vill bli fångad i - alltså när Jag har den på Mig...*fniss*...Så numer använder jag grön regnrock....
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Kropp & Själ Det är svårt att förstå hur detta skulle vara att stödja ren slakteriverksamhet. Det handlar ju om, att de försöker bredda verksamheten...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...