Min ponny vill bara retas!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare MissJulie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 3 498
Sv: Min ponny vill bara retas!

Inte för att jag vill vara sån, men: SI-leden sitter i princip mitt i rumpan på hästen och då menar jag mitt i. För att komma åt själva leden behövs en nål som är ca 30 cm lång plus ultraljud för att hitta rätt.

Det finns inte en sportmössa i världen att du kan massera bort en låsning i SI-leden, den sitter för djupt. Sen kanske massage var lite trevligt i alla fall.

Hästen kan ju vara spänd i den delen av rumpan och att då massera kan ju hjälpa mycket.

Liknande trådar

Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 084
Senast: TinyWiny
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 962
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 053

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka