Min simgubbe flög iväg!!???

tinafinis

Trådstartare
SPelar just nu the sims 1, får ju ha nåt att fördriva tiden med på natten ;)
Stod o kollade i en stjärnkikare och så plötsligt så tjoar min gubbe till, sen börjar något snurra runt kroppen, sen lyfter hon o försvinner. Nu kommer hon aldrig tillbaka! Vad ska jag göra? Var blev hon av?

/////// tina

Sv: Min simgubbe flög iväg!!???

Hmmm... Kan det inte vara så att han blev tagen av utomjordningar? Eller de kanske inte fanns i Sims 1, utan kom först i 2an (var sååå länge sedan jag spelade Sims 1). Jag vet iaf att jag har haft några gubbar som blivit tagna av utomjordningar. De har kommit tillbaka senare. Tror tom en herre kom tillbaka gravid... Men, det måste ju varit i Sims 2 eftersom man inte kan bli gravid i Sims 1...

Hmm.. Nä.. jag var nog inte till mycket hjälp här...

Jag tror hon blev tagen av utomjordingar!
Har inte spelat sims 1 så mycket, mest 2, men antar att det finns med i ettan också då! :D

Men de ska komma tillbaka har jag för mig, konstigt annars ju!

aha ok. typiskt. tänkte för första gången få en redig gubbe.
hoppas den kommer snart då så ja kan spela på natten

Jo de blir tagna av utomjordingar och kan komma tillbaka gravida :eek: man eller kvinna spelar ingen roll :angel:
man ska kika i stjärnkikaren när det är fullmåne eller något sådant så kan det hända.
var flera år sedan jag spelade nu

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 977
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 035
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 437
Senast: cassiopeja
·
Relationer Idag sa jag till min pojkvän/sambo att jag imorgon skulle packa ihop det mesta utav mina grejer för att flytta hem till mina föräldrar... 2
Svar
35
· Visningar
4 859
Senast: Mela99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka