Bukefalos 28 år!

Min tik som nyligen fick valpar

K

KaZa

har som "skavsår" på läpparna. :confused: Kan de vara tro för att hon pussar och slickar bäbbarna så mkt?
 
Skumt :confused: Har aldrig någon av våra tikar haft.. Speciellt inte när valparna är så små. När dom blir äldre med tänder brukar tiken ofta ha lite småsår här och var efter lekarna, men annars.. :confused:
 
Hm, det är lite konstigt. Tack för era svar iallafall. Ska ringa min uppfödare och höra om hon känner igen det. :smirk:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
541
Senast: Ginne
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 244
Hundhälsa Hej! Kom för några timmar sedan hem efter en tumult natt på akuten, första valpen hamnade i felläge och vi fick till slut göra...
Svar
17
· Visningar
3 043
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Hej! Har en tik som fick sina valpar för 1 v sedan. Nu igår adopterade hon även ett gosedjur, hur bör jag hantera det? Hon blir väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 142
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp