min tråd länkar till en annan

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Catitzzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 798
C

Catitzzi

En av mina trådar blev flyttad idag från gnägg till ryttarhälsa. Det säger jag absolut ingenting om. Det är bara det att när jag klickar på länken till min tråd så länkar den förvisso över till forumet ryttarhälsa, MEN till en annan bukefalists tråd. Hur gick det till? Och kan man lösa det?

Sv: min tråd länkar till en annan

Om tråden den har blivit länkad till har samma ämne som din så kan det hända att de har blivit sammanfogade.

Kollade upp tråden och eftersom din tråd också handlar om ridning & rädsla på har din tråd istället blivit ett inlägg i en annan tråd som också handlar om ridning & rädsla (samt som säkert redan innehåller tips du vill ha).

Senast ändrad:
Sv: min tråd länkar till en annan

Tackså mkt,nu blev jag lite klokare

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
857
Senast: Ceta
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Shaggy
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 316
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka