Sv: Min tur!

Oj ja verkligen, jag fick tid 1 juni :bump:


Nummer2 Det kanske var ägget som fäste? :idea: Jag är så sur på mig själv som inte skrev ner när de högg i magen på mig, har varit förkyld bra länge med hosta, och så hade vi ju oskyddad sex och sen några dagar senare, minns inte när, hostade jag och de högg till som tusan i livmodern och jag fick den där känslan "Oj, de där var nog ett ägg som fäste" och sen tänkte jag inte mer på de, men fick sen den skumma känslan att jag är gravid, och testade positivt :D Precis samma känsla som när jag misstänkte att jag var gravid med Rasmus.
 
Sv: Min tur!

Nummer2 Det kanske var ägget som fäste? :idea: Jag är så sur på mig själv som inte skrev ner när de högg i magen på mig, har varit förkyld bra länge med hosta, och så hade vi ju oskyddad sex och sen några dagar senare, minns inte när, hostade jag och de högg till som tusan i livmodern och jag fick den där känslan "Oj, de där var nog ett ägg som fäste" och sen tänkte jag inte mer på de, men fick sen den skumma känslan att jag är gravid, och testade positivt :D Precis samma känsla som när jag misstänkte att jag var gravid med Rasmus.

Jaa... kanske.
Jag hoppas det. När du nu säger det så fick jag dagen innan ett rejält sånt där "hugg" i ena äggstocken kändes det som när jag hostade.

Nu är jag lite förkyld, men har sista dagarna efter denna blödning varit jätteknepigt illamående av och till. Det brukar ju inte direkt komma så tidigt i en eventuell graviditet. Kanske är det förkylningen som satt sig i magen..?

Ja, jag vet inte; något är inte som det stämmer. Vi får se om mens kommer på utsatt datum denna månad eller ej.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 150
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 102
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 041
Senast: Bapelsin
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 581
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp