Min vovva *bilder*

Kamomilla

Trådstartare
Skitig fröken efter ridtur i våras
P1000329.jpg

Väntan på buss på väg till utställning
P1000362-1.jpg

Lääänge till bussen kommer jue
P1000365.jpg

På utställningen
P1000288.jpg

Idag ute på promenad
P1000391.jpg

Sv: Min vovva *bilder*

Vilken söting! Kan tänka mej att det tar lite tid att hålla henne ren :D

Hur gick det på utställningen?

Det blev en 2:a troligtvis på att pälsen inte var i trim (för kort på huvud/hals, jag som tabbat mig :crazy: och haft fel uppsättning och halsband som slitit på pälsen)

Att det tar tid att hålla henne ren, det tar jag, det är en hund inget prydnadsföremål, så hon får följa med till stallet även om det blir dusch efteråt vid geggig väderlek.

Inte undra på att hon kom så bra överens med Strumpan...

De är ju av samma skrot och korn :eek:

Strumpan2.jpg

Strumpan1.jpg

Strumpan + Mirre ==> skitgrisar, ny ras för de som inte vill ha ett prydnadsföremål :banana::banana::banana:

Kamomilla vad är din för ras? Välldigt söt :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
207
Senast: geting
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 047
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 544
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 924
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka