Min vovve *bildtråd*

Ämelie

Trådstartare
Älskar alla bildtrådar så jag gör en till på min söta vovve Lucas... :love:

Lucas22.jpg

Lucas49.jpg

Lucas10.jpg

Lucas67.jpg

komentera gärna! :d

Sv: Min vovve *bildtråd*

Vilken tur du har som fått en så fotogenisk hund! Iofs är vår lilla voffe fortfarande valp, och sitter bara still när han sover... :smirk:

hehe... jo han är duktig på att sitta stilla och gör sig så gullig när matte ska ta kort ;) :D

Lika bra fotomodell som min hund då! :D

Jättefin hund, synd att han är svart bara (ur fotoperspektiv)...

hemlig: Nej, han är faktiskt blandras (25%newfounland, 25% flat, 50% border) men visst är han lik en Hovaward?

Ferrari: Jo det är lite synd att han e svart. På många bilder ser man bara en svart klump :P

åh, Tack! Har nyss fått veta att vovven min är ett riktigt geni också... :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 852
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 289
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och... 2
Svar
23
· Visningar
1 970
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025