Mina anteckningar försvann!

Lilla

Trådstartare
Mina anteckningar i min iphone 5S försvann helt plötsligt! Vad händer? Och kan jag rädda dom?
 
När jag googlar verkar det ha hänt många. Men ingen vet varför.
Före dom försvann idag hade jag inte olika mappar.
Nej jag har aldrig förstått mig på molnet.

Har du installerat den nya uppdateringen?

Om du inte säkerhetskopierat så är det nog inte mer du kan göra än att vänta och hoppas de dyker upp.
 
Inga nya uppdateringar på ett tag.

Det har kommit två nya iOS uppdatering på ganska kort tid. Har du inte fått notis om dem eller bara inte installerat? Det påverkar inte frågan om dina anteckningar jag bara undrar utefter hur telefonen verkar må.

Hård omstart borde inte hjälpa men jag hade provat det ändå :)
 
Det har kommit två nya iOS uppdatering på ganska kort tid. Har du inte fått notis om dem eller bara inte installerat? Det påverkar inte frågan om dina anteckningar jag bara undrar utefter hur telefonen verkar må.

Hård omstart borde inte hjälpa men jag hade provat det ändå :)
Den sista uppdateringen har jag inte accepterat. Det brukar rekommenderas att vänta ett tag.
 
Nu försvann mina anteckningar! :arghh: Jag som hade lagt ner lång tid på att skriva en komplett packlista, packlista för handbagage och en till anteckning för annat bra att komma ihåg. Var inne och läste en av dem, klickade sedan när för att söka efter en sak på internet, och när jag gick in på anteckningar igen var alla borta :down::mad: Jag har också en iPhone 5s. Bara att börja om från början antar jag :meh:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 471
Senast: Badger
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
576
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag måste verkligen ha tag på hörskydd som jag kan använda när det är mycket runtomkring mig för det blir helt öronbedövande, jag hör...
2
Svar
20
· Visningar
1 104
Senast: Lyan
·
Samhälle För jag fattar inte. Om en 15-åring begår ett grovt kan man inte dömas till fängelse om jag har fattat det rätt för då ä man inte vuxen...
Svar
8
· Visningar
1 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp