Mina sötnosar!!

Sv: Mina sötnosar!!

DSC00090.jpg

Han ser ut att trivas kanon i din famn ju! Verkligen jättefin :d Hur har han tagit flytten?

Han verkar ha tagit flytten riktigt bra. Men han är fortfarande väldigt blyg å sitter mest å smyger på dom andra i familjen =) Men han är jätte mysig!

Jättesöta nosenosar! Och vilken vacker herre :love:

Idag har Bäbis vart på rymmen!
Å tusan va kul hon hade ute. kutade runt som en idiot här ute på gården. Klättrade i träden å drog ihop sej å busare lös järnet.
Nästan så ja funderar på om ja måste våga ha dom ute nu. när hon hade så kul..
Är ju så himla rädd att dom ska försvinna eller bli överködra som min lilla Tilda :(

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 725
Senast: Googlarn
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 451
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 589
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 885
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka