Jate Volim

Trådstartare
Är det ngn här som har uppgifter om hur mkt Ca, P, Se, Mg (framförallt) men även andra mineraler och vit som finns i Krafft Miner röd,vit,blå och grön. Samt Ca/p-kvoten. Brukar kolla på deras hemsida när jag räknar men kan inte få upp analysgarantin :mad:

Tänkte att ngn kanske hade uppgifterna nedskrivna eller kommer åt sidan.

Tack på förhand!

Sv: Mineraler

Är det ingen som har uppgifter? Jag sitter och räknar just nu och det skulle ju vara så skönt att bli klar! ;)

jag får upp deras analysgaranti. men den hamnar i ett nytt fönster.

Ja, den brukar göra det men när jag kikade kom den upp på våran internsida :crazy: Därför missade jag den. Tack för svar iaf :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Har en mineralanalys som ser ut såhär per kg/ts: Ca = 3,6 P = 1,9 K = 8,7 MG = 1.5 Cu = 4 Fe = 54 Mn = 181 Zn = 36 Vilket ger...
Svar
10
· Visningar
1 380
Senast: Indiana
·
Foder & Strö Har precis fått hem mitt fina Pre sto, hon har tappat en hel del muskler och hull efter resan från spanien. Gjorde analys på mitt hö och...
Svar
8
· Visningar
1 824
Senast: Jiovedi
·
Foder & Strö Har gått och klurat länge och väl på det här men känner att jag behöver input från lite klokt folk för jag vet ärligt talat inte vad som... 2
Svar
27
· Visningar
4 346
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31