Minigris i TV.

Sv: Minigris i TV.

Åh var det en bukefalist i programmet!
Herregud vilken söt gris du hade med, ja Trynet var ju också charmig men håller nog med grannarna om att han liknade ett vildsvin mer. :D
F.ö. chockades jag av grannarnas (utan gris) attityd, speciellt k***ingens. :mad:
 
Sv: Minigris i TV.

HeJ!

Ja, grannk..ingen hade verkligen alldeles för mycket fritid och alldeles för lite vett i skallen.

Den dagen jag blir sån hoppas jag att någon vänligt men bestämt 1. talar om det för mej eller 2. tar livet av mej..

/ lavinia, älskar grisar
 
Sv: Minigris i TV.

Åh var det en bukefalist i programmet!
Herregud vilken söt gris du hade med, ja Trynet var ju också charmig men håller nog med grannarna om att han liknade ett vildsvin mer. :D
F.ö. chockades jag av grannarnas (utan gris) attityd, speciellt k***ingens. :mad:

Japp Poppis e supersöt, Eva och han bodde över hos mig i feberdimmorna ( Jag hade super influensa just då, rackarns för jag hade velar se han Aschberg i verkligheten ju..)

/KT
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 285
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp