Minikatt vanligt ??????????

Sv: Minikatt vanligt ??????????

Tack
Dottern (11 år) kom nerför trappen bärandes kattungen och konstaterade att :"mamma, Lilla My är död"
Känns inte roligt att hon dog, men hon var glad och busig som vanligt strax innan, så jag tror det gick fort och att hon (förhoppningsvis)Inte kände någon smärta.. :(

Urk, vad trist. Jag har läst tråden men inte velat berätta tidigare hur det gick för minikattungen i min kisses kull. Hon dog också :crazy:
Vet trodde att det antingen var fel på hjärtat eller matsmältningsorganen, så att lillkissen inte fick i sig näring nog.
Usch, lilla My var söt som en liten ängel, trist att hon blev en sådan så fort.

Det kom väl inte helt som en överaskning, men det hade varit mycket trevligar om hon fått fortsatt att leva..

Fy vad tråkigt att hon inte klarde sig :cry:
Ett syskon till min hund var en tredjedel av syskonens storlek och den överlevde inte heller..

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Asko
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
911
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 861
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025