Bukefalos 28 år!

Minioner för 4-åring

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag och 4-åriga dottern funderar på att gå på bio och vi kikade lite på vilka filmer som går just nu. Är det någon som har sett Minioner och kan meddela om den funkar för en 4-åring?
Jag har inte sett Dumma mej (som väl figurerna kommer från?) och vet inte alls vilken nivå det är :confused:

Barnet ifråga tittar i övrigt på väldigt blandade filmer men några favoriter är Frost, Sunes sommar, Lejonkungen, Mamma Mia och Moulin Rouge.
 
Vår blivande 5-åring gilla Dumma Mej-filmerna starkt så jag tänker mig att Minioner bör funka! Men kanske ännu roligare att se den om man sett Dumma Mej- filmerna först?
 
Vår blivande 5-åring gilla Dumma Mej-filmerna starkt så jag tänker mig att Minioner bör funka! Men kanske ännu roligare att se den om man sett Dumma Mej- filmerna först?

Hur många Dumma mej-filmer finns det? :confused: Vi kan ju ladda hem dem och se innan vi går på bio.
 
Depsicable Me är en av tidernas bästa filmer om du frågar mig ;) Tvåan är helt okej också, fick tre stycken minions och biobiljetter i födelsedagspresent :D
 
Jag och 4-åriga dottern funderar på att gå på bio och vi kikade lite på vilka filmer som går just nu. Är det någon som har sett Minioner och kan meddela om den funkar för en 4-åring?
Jag har inte sett Dumma mej (som väl figurerna kommer från?) och vet inte alls vilken nivå det är :confused:

Barnet ifråga tittar i övrigt på väldigt blandade filmer men några favoriter är Frost, Sunes sommar, Lejonkungen, Mamma Mia och Moulin Rouge.

Min femåring tyckte Dumma mej 2 var otäck så kanske lika bra att se dem först för att testa.
 

Liknande trådar

Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 202
Senast: Vogue
·
S
Islandshäst Blev uppringd av en okänd person som sett mina saluannonser. Hon var helt förtvivlad. "Jag har inte islandshäst själv men en person har...
Svar
9
· Visningar
2 229
Senast: Balderum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp