Minneskortsproblem *BRÅTTOM*

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare GALOPP
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 695
G

GALOPP

Nu är det så att det strular med mitt minneskort. Jag har fotat en massa på mobilen, och jag tycker att det är dags att ladda upp fotona på datoren, men icke - för skrivaren säger att man inte kan läsa minneskortet (skit).
36918-transflash-fam-w-adap.jpg
vad kan jag göra? eller är det hopplöst?

Sv: Minneskortsproblem *BRÅTTOM*

Hmm du har ingen kabel att köra mellan mobilen och datorn?

Eller är det det du försöker göra?

Sv: Minneskortsproblem *BRÅTTOM*

Nope, har tyvärr inte det - sätter in minneskortet i skrivaren (vilket alltid har fungerat förr)

Menmen, jag får ta och klaga... (och hoppas på att det är något fabrikationsfel)

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
404
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 383
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka