Minneslund

C

Colombia_Girl

Är det inte dax att vi nålar fast en Minneslund där alla som vill, kan lägga in lite bilder någon text om deras älskling/älsklingar? Vore ju ett kanon bra sätt att hedra våra fyrbenta vänner tycker jag!
Vad tycker ni??
 
Sv: Minneslund

jag tycker det är tillräckligt många nålade trådar här som det är. men du kan ju bygga en minneslund-hemsida dit folk får skicka sina bilder och texter! :)
 
Sv: Minneslund

Haha nu är jag inte såå teknisk att jag kan göra en hemsida... men varför inte få moderdator Gunnar att lägga till en Tråd så som gnägg, foder, hoppning osv.. och den heter just Minneslund? dit man kan vända sig om man vill hedra/minnas sin vän....
 
Sv: Minneslund

vet ej varför din tråd flyttats, men den ligger på om bukefalos ;)
 
Sv: Minneslund

Konstigt... att den flyttades alltså
Och inget svar på varför.. *suck*
 
Sv: Minneslund

Colombia_Girl skrev:
Konstigt... att den flyttades alltså
Och inget svar på varför.. *suck*

När en tråd flyttas är det för att den passar bättre på ett annat forum. Det kan väl inte vara sådär jättesvårt att lura ut?
 
Sv: Minneslund

:bow: :bow: :bow:
Trodde att trådskaparen fattade det eftersom h*n efterfrågade ett nytt forum :angel:
Men tack för att du gjorde det klart i text :bow:
 
Sv: Minneslund

Näe Jag är inte helt dum heller... jag frågade bara varför den inte passade på gängg?!
Eftersom jag inte frågade moderdator om "hjälp" utan la ut en fråga på gnägg om vad andra tycker om en sådan grej...
Anledningen till att jag tycker att "minneslunden" borde finnas är för att de OFTA finns sådana trådar på gnägg...
 
Sv: Minneslund

Alla frågor rörande Buke ska ligga här.
Men nu vet du ju varför den flyttades & ursäkta att jag inte förstod att du inte förstod.
Och vi anser dig inte som dum...
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
938
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
545
Senast: swemale
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Brie
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
507
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp