Angua
Trådstartare
Mitt minne är det milt sagt si och så med. Vissa dagar fungerar det, men långt ifrån alltid. Minsta lilla stress eller att jag är trött så är det katastrof. Får motion iofs, eftersom jag glömmer varför jag reste mig ur soffan eller gick ut i köket
men det är ett problem. Jag är arbetslös sen jag slutade plugga i januari, är minst sagt orolig för vad som ska hända när jag får jobb och det blir lite mer press, särskilt tiden som ny på en arbetsplats. Och jag pratar inte om "så där seg i skallen man kan bli efter semestern och det försvinner när man kommer igång" tankspridd utan det är totalt tomt och blir inte bättre för att jag försöker få fart p mig själv och koncentrera sig är lögn.. Jag som alltid har kunnat bli superfokuserad när jag behövt, nu går det inte..
Vad gör man? Finns det hjälp att få med att träna upp sig igen? Antar någon mer har och har haft de här problemen. Varit många turer hos läkaren pga ledvärk, smärta, trötthet men koncentrationsproblemen och minnet har aldrig nått fram tror jag.. Läkaren har mest försökt remittera mig vidare någonstans och jag har bollats runt ad nauseam.
Vad gör man? Finns det hjälp att få med att träna upp sig igen? Antar någon mer har och har haft de här problemen. Varit många turer hos läkaren pga ledvärk, smärta, trötthet men koncentrationsproblemen och minnet har aldrig nått fram tror jag.. Läkaren har mest försökt remittera mig vidare någonstans och jag har bollats runt ad nauseam.