Bukefalos 28 år!

Minnies favorithemvårdare kom äntligen idag.

Jag har fyra gånger sen dagarna före nyår, talat om för Minnie, att ikväll kommer J... Men det har blivit ändringar och hen har varit sjuk så det har kommit helt andra. Men idag kom hen.

Och jisses, vad Minnie blev glad hon sprang i åttor runt benen på hen, samt till och med strök sig mot benen. I vanliga fall, brukar Minnie bara ranta efter personalen.

Jag tror J var lika glad som M, när de kom ut från sovrummet och Minnie låg som en bebis i fånget på hen och bara ville gosa. Men försöker J sätta sig ner, hoppar Minnie ner som vanligt. Men hon höll sig runt hens fötter och satt på soffarmstödet och bordskanten tills J gick för kvällen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
4 000
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 850
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp