mintgröna senskydd, VART?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 2 221
Sv: mintgröna senskydd, VART?

Dom var ju inte dyra heller, dom på oxhorse store!!!!
Nu vill jag oxå ha!!!
Men jag bröt samman av skratt när jag såg vad boots hette på norska....gummikopper... :rofl:
Men jag har sett fina mintgröna schabrak på my one, små rutade med vit passpoal och svart kantband.

Hmm... får nog ge upp hoppet om mintgröna senskydd.. =/

men tack ändå.. =P

Igår var jag in på My One (en riktig ridsportbutik- kedjan) och i deras NYA broschyr så var det mintgröna senskydd (jag kollade på nätet men där fanns bara den gamla broschyren) så gör ett besök hos dom.

OX får in nyheter från Shires och andra ställen- har hört att höstens färger går i aprikos, äppelgrön, mint etc etc

åhh äppelgrönt och mint =)

ska hålla utkick där och s evad jag kan hitta...

såg dem men hmm.. antar att de inte ger så mkt skydd.. =/

men gräsligt plastiga dem ser ut..

Det var vad jag tyckte också... De ser ju ut som skydd för leksakshästar :3

precis, kan inte se att det skyddar så mkt. Men man ska ju inte säga nått förän man sett dme live och känt på dem.

De där som jag såg var pasellfärger, lime, rosa mm och ridspön mm i samma färg.
Om du bor i Övertorneå så är det väl Granngården i Luleå, Kalix eller Piteå som är närmaste ridsportbutik.

Det är ju sant, men jag gillar ändå inte att de bara är ett stycke plast och inget mer >.< Undrar bara hur hållbara de är... :crazy:
Nåja, det är sant att man kanske måste se dem IRL för att få sig en vettig uppfattning, men i nuläget säger jag nog nej tack. Shires är bättre om man vill ha färg ;)

HURTIGMARTINA: Jag har fått tag på dem i ljusgrön/mint grön färg ;) . PM:a mig.

Liknande trådar

Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
245
Senast: WildHorse
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 879
Senast: Görel
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: Panikponnyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka