MIPS-ridhjälmen.

Sv: MIPS-ridhjälmen.

Den är inte snygg och den är inte skön. Plus att flera hjälmar har återkallats för justering av hakbandet, som gick sönder.

Jag skulle valt någon annan.

:laugh:

Dessutom har Källqvist/Jacson inget sammarbete längre med det företaget. Just på grund av alla felen. Tror det dröjer innan den kommr ut på markaden igen, om den nu gör det.

Jag köpte när den var ganska ny på marknaden och efter ca ett halvår så gick nackbandet sönder. Jag lämnade tillbaks hjälmen och fick en ny istället. Denna har hållt bättre.

Liknande trådar

Utrustning Hej, Funderar lite på hur ni andra har det med försäkring som täcker ridhjälm? Tänker främst när man inte uppsöker vård men ändå känner...
Svar
14
· Visningar
1 438
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
518
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 280
Senast: Marita73
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31