Mirakelsalva efterlyses!

I samband med förra veckans extremkyla bestämde sig min mungipa för att det var ett ypperligt tillfälle att spricka. En vecka senare är det fortfarande lika illa och det gör svinont varje gång jag ska äta.

Har smörjt som en galning med Idomin och någon annan bedövningssalva som egentligen är till för blåsor i munnen, men det hjälper inte.

Finns det någon mirakelsalva man kan använda? Som det inte gör något om man råkar få i sig lite av eftersom den ska kletas vid munnen.

Kan man använda purelan även över torra läppar?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra... 2
Svar
36
· Visningar
5 470
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 927
Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 624
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 137
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka