• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare lill_sessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 863
Sv: mIrc

Elftor skrev:
1 (och detta är en stor fördel) jag är alltid ansluten dit
Du har en poäng där, det är en fördel.

Elftor skrev:
2. Det andra är oviktigt.
Men asch! Nu föll det ju. Det andra är inte oviktigt. Nog för att vi uppskattar att ha dig i kanalen, men du vet, jag och services...

;)

Coolchat fungerar igen och efter att ha återvänt dit för en period har vi nu troligen bestämt oss för att stanna på m-irc.net.

För er som har en IRC-klient skriver man /server irc.m-irc.net om den inte finns i rulllisten.

För er som saknar IRC-klient rekommenderas att dra ner mIRC på www.mirc.com eller så kan man köra javachat från följande adress:
http://fredrik.m-sys.se/~m-irc/index.php?site=chat

knapplån...

Eller så lånar någon snällt ut sin server :p
Själv gör man endast på c0la network, mest programmerare där...
thord.c0la.se

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 035
Senast: Enya
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 411
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 278
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka