Bukefalos 28 år!

Missbrukande hundar

S

Stoppard

Såg en tråd där någon hade en hund
som gillade rödvin och vill gärna
veta om fler har sådana hundar.
Min mammas hund kan tigga sprit,
naturligtvis fyller vi henne inte,
men hon har fått smaka bara för att se
hur hon reagerar. Dessutom älskar
hon rökare och sitter dyrkande vid
deras sida när de röker. Tar gärna
snus om hon får tillfälle.
Hon borde nog bo på en bar.
 
Våra hundar fnyser och rynkar på näsan åt snuslukt och cigarett rök.
Inga missbrukare här inte!
 
nä mina vovvar gömmer sig....
däremot morsans katt han drack sig full en kväll (mamma hade glömt framme) och kom flygandes i diskbaljan då mamma stod och diskade :D :rofl: :banana:
 
Jag hade en tamråtta som älskade att slicka ur grogg-glas och vin-glas...hon blev lite lullig en gång när vi inte uppmärksammade vad hon höll på med. Obehagligt med människor som LÅTER djuren smaka, jag tror de har minst lika lätt att bli beroende som vi människor...
 
Vet en häst som älskar öl, och dricker direkt ur flaskan! (Men jag tror och hoppas att det är lättöl han får smaka...)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Alla älskar vi våra hästar, men nog finns det väl någon syssla du helst hade velat slippa? Kan vi ha en tråd där vi berättar om vilken...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 463
Senast: Ketrawzc
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 378
Senast: Luff
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 904
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 471
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp