Bukefalos 28 år!

Misstag på jobbet/i skolan

Sv: Misstag på jobbet/i skolan

Att missa jobbdatumen helt är bland det värsta känns det som, exempelvis som idag.. Chefen ringde en halvtimme efter jag skulle börjat oh fråga om jag glömt - vilket jag hade... Och det har änt förut (men då at jag "bara" misstagit tiderna ja jobbat...)
Känner sig som världens oseriösastw människa och kass D:
 
Sv: Misstag på jobbet/i skolan

Åh, det har hänt mig med :o
Chefen ringde en lördag och undrade vart jag var.. Jag var inte i stan så han fick själv åka in och jobba för mig. PINSAMT om något..
 
Sv: Misstag på jobbet/i skolan

Ja , jg hade ju tur att jag var insatt extra utöver ordinarie antal ifall det skulle vara julrusch, men det var ju lugnt i butiken... Men visst känns det som de kommer tycla man är asoseriös och inte lita på en längre alls :(
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 184
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 960
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 821
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 197
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp