Misstag på jobbet/i skolan

Sv: Misstag på jobbet/i skolan

Att missa jobbdatumen helt är bland det värsta känns det som, exempelvis som idag.. Chefen ringde en halvtimme efter jag skulle börjat oh fråga om jag glömt - vilket jag hade... Och det har änt förut (men då at jag "bara" misstagit tiderna ja jobbat...)
Känner sig som världens oseriösastw människa och kass D:

Åh, det har hänt mig med :o
Chefen ringde en lördag och undrade vart jag var.. Jag var inte i stan så han fick själv åka in och jobba för mig. PINSAMT om något..

Ja , jg hade ju tur att jag var insatt extra utöver ordinarie antal ifall det skulle vara julrusch, men det var ju lugnt i butiken... Men visst känns det som de kommer tycla man är asoseriös och inte lita på en längre alls :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 908
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 047
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra