JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Misstänkt kvarka i Rottneros
(Ridsport) Länsstyrelsen i Värmland misstänker att flera hästar i Rottneros i Sunne kommun har kvarka.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Länsstyrelsen Norrbottens län: 10/2; misstänkt kvarka hos häst i Kalix kommun. Isoleringsrekommendationer är lämnade.
Hästnyheter
Smittorna avlöser varandra så här års - just nu misstänks flera stall ha fått in EHV-1 och kvarka. I Stockholm har man konstaterat den...
Hästnyheter
Hästar på flera anläggningar i Gävleborg misstänks vara smittade av EHV-1 samt hästens coronavirus.
Nu uppmanar länsstyrelsen hästägare...
Hästnyheter
Förra helgen stod Laholm Ryttarförening värd för ponny-SM, nu är anläggningen stängd på grund av misstänkt kvarka.
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt I dag är jag hemma och jobbar och Sparky är pigg och glad och nästan sig själv igen.
Säger nästan för att även om hon gick på toa i...
Hoarfrost
7 minuter sedan
Svar: 1 175
Visningar: 62 278
Katt
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Såg precis en omplacering på insta, en vit herdehund dock. Är det intressant kan jag dela instanamnet 😊
Sleepan
29 minuter sedan
Svar: 343
Visningar: 35 584
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Och den innehåller ingen mat. Hälsa matte att det skall vara välfyllda skålar till alla kissar.
Krålus
36 minuter sedan
Svar: 627
Visningar: 33 365
Katt