mitt nya projekt...

Sv: mitt nya projekt...

Jag e klaaaaar :banana: :banana: :banana:
Mycket :devil: men roligt projekt
Bilder kommer på den färdiga sadeln ikväll ska åka till gnäggen å fota nu :d
 
Sv: mitt nya projekt...

Kul att få se bilder *följt tråden med spänning* :D
 
Sv: mitt nya projekt...

Jag har också följt tråden :) Ska bli kul att se resultatet :d :) :bump:
 
Sv: mitt nya projekt...

Jag har oxå följt tråden... vill se bilder:devil:
 
Sv: mitt nya projekt...

Oj vilket jobb!!:eek: Måste verkligen få berömma för en sådan kreativitet!!:bow: Och sadeln vart Ursnygg!! :bow: :bow: Sadelmakare nästa?;)
 
Sv: mitt nya projekt...

Här e den.
Kännde föresten inte en enda nit i rumpan :D vart skitgo att rida i, man satt som gjuten i den. Har bara tagit bilder på den när den ligger på hästen, ska försöka få in lite ridbilder oxå :)

6575085.jpg


6575083.jpg


6575084.jpg


Kom igen å ge mig lite kritik nu :idea:
 
Sv: mitt nya projekt...

supersnyggt!!:love: ;) :love: bra....nu kan ju jag skicka en sadel till dig så gör du iordning den:angel:
 
Sv: mitt nya projekt...

:eek:!

Vad duktigt! Jag som inte ens kan sy ett schabrak. Visserligen har jag ingen symaskin. men det kommer.. :bump:
Känner inspirationen flöda! :D
 
Sv: mitt nya projekt...

Har du sytt så att det mer är som ett överdrag man kan ta bort när man känner för de eller sitter den fast? Ja tänkte på att den "riktiga" sadeln syntas mera på ena sidan.. Men hur som hellst så är den skit ball!!!!! Riktigt bra gjort! Önskar att ja oxå hade den talangen och tålamodet..
 
Sv: mitt nya projekt...

Riktigt duktig är du!

Tycker dock att schabraket inte passade färgmässigt och inte själva typen heller...du borde ha nån filt-liknande grej istället.

Själva sadeln blev jättefin dock....att man såg lite grann av orginal-sadeln på ena sidan får väl räknas som ett litet minus, men annars super!
 
Sv: mitt nya projekt...

Du är jätteduktig, vilket pillarbete! Puh! Sånt har inte jag tålamod för....
 
Sv: mitt nya projekt...

Nej det är limmat å nitat å sytt så det går inte ta bort.
Ja de va lite synd att sadeln syns lite på ena sidan, men å andra sidan så var det här det extremaste jag gjort så man lär sig efter vägen. Går att justera å trixa till, men just igår så ville jag bara rida i den :love:
 
Sv: mitt nya projekt...

Där e inget gjort så den ser ut som den alltid har gjort där :D
 
Sv: mitt nya projekt...

HaHa ne tyckte inte heller shabraket passa till, men jag blev klar med sadeln igår å ville bara provrida den så det fick bli det som var rent :D
Tänkte jag skulle köpa de där nya shabraket från H**KS som har en krumelur i ena hörnet :) skitsnyggt
 
Sv: mitt nya projekt...

:eek:
IMPONERANDE! :d

Tänk att ha tid, ork och pillerfingrar att göra sånt!
*SUCKAR AV AVUNDSJUKA*
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
315
Senast: sweep
·
Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
193
Senast: Corax
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Myrten
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
427
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp