Mitt senaste projekt. :)

Sv: Mitt senaste projekt. :)

Tack!!
Visst är det en bra taktik? Att skjuta upp de elendiga tentapluggandet så mycket man kan. :)
Idag har jag tittat på när kusinerna bakat mjukbröd. :angel:
Fast jag har faktiskt pluggat lite, min bror elektrikern fick komma och förklara lite formler för mig. :D
Hoppas på att jag kommer ihåg vad han sa ända till på måndag!!

Ja jag gillar den taktiken, det brukar ju gå bra ändå med tentorna. Rå-plugg de två sista dagarna brukar det bli för mig ochjag tänker det att "fan, nästa gång SKA jag börja plugga i tid", men visst, nästa gång är det samma sak, pluggar sista dagarna och tänker samma sak, men lika lycklig är jag nästa gång jag har fått något gjort här hemma!

det tragiska är att man inte lärde sig det de första 9 åren, å inte sen heller 3år... å INTE SEN HELLER haha...

Väggen blev hur fin som helst! :love: Passar jättebra in på det väggen tycker jag! Använde du dig av overhead apparat??

Japp. OHapparat. Ställde den direkt på golvet, tror faktiskt mönstret blev rätt så jämnt då, annars brukar det ju kunna bli "snett", att det är bredare upptill...

det tragiska är att man inte lärde sig det de första 9 åren, å inte sen heller 3år... å INTE SEN HELLER haha...

Hahaha, du har så rätt så! Du ser, nu sitter jag här inne istället för att plugga, shit jag mååååste skärpa mig :eek:

Totalt överskattat att skärpa sig. Det löser sig ju ändå. :)

Säger jag, som sitter här och hoppas att jag kan det jag behöver till tentan imorgon... :angel:

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 768
Senast: SaraXX
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: cili
·
Hemmet Är på gång med att försöka bygga om mitt kök, och funderar mycket på hur jag borde göra kring spis/ugn. Köper jag en klassisk spis, är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 144
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 372
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka