Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad föredrar ni, mjuk eller hård mellanvägg? Säg gärna vilka för och nackdelar det finns med dom sorterna.
Transporten vi renoverar har idag en hård mellanvägg men vi kan lätt göra en mjuk om det skulle göra den mer attraktiv på säljesmarknaden.
Mjuk är enbart bra om man kör två hästar eller häst som inte gillar att stå smalt om man inte har möjlighet att köra brett.
Jag skulle vilja ha hård i mitt släp just för att jag alltid kör en häst och brett. Då kan man lasta saker på andra sidan väggen utan att riskera det glider under till hästen. (Självklart ska man säkra lasten men det är ändå större risk med mjuk än med hård vägg)
jag föredrar mjuk mellan vägg eftersom jag har häst som vill stå brett.... ställer jag henne med hård mellan vägg så fixar hon så att den ej e hård =) hahahah.. koko häst. sen om man kör med hö å så på en sida å hästen på andra då e de ju klart smidigare med hård men jag vill mkt hällre ha mjuk...
Jag har varit jätteanti till mjuk mellanvägg, men jag tycker det fungerar bra! Framförallt blir mellanväggen lätt att hantera om man behöver ta ut inredningen eller så.