Bukefalos 28 år!

mjuk kattbur

Empalie

Trådstartare
nu senast när jag var inne på djursjukhuset så såg jag att en del hade kattburar i tyg, de såg mysiga och sköna ut. Har problem med att min katt river med klorna i ventialtionshålen i den vanliga plastburen. Ngn som vet vad dessa finns till bra pris, helst inte nätet utan affär!!!
 
Sv: mjuk kattbur

Jag har en sådan. Stor, röd/svart med nät delvis på sidorna och fram med teddy i botten. Den köpte jag på ÖoB för ett par år sedan. Inte alls dyr men inte den mest hållbara heller.

Finns en på Rusta oxå såg jag nu.
 
Senast ändrad:
Sv: mjuk kattbur

Jag har en sådan som MonteRose beskriver ifrån ÖoB, jättebra tycker jag iallafall. :) Inte alltför dyr heller!
 
Sv: mjuk kattbur

Burar i canvas eller annan textil hittar du på alla djuraffärer jag besökt i alla fall. Bara att gå och kolla hos närmaste.

Även rusta och ÖB har, rustas kan jag inte säga något om men ÖBs skulle jag inte rekommendera då den inte höll för särskilt mycket när jag hade en sådan.
 
Sv: mjuk kattbur

Jag har Sherpa, det är en kanon väska som håller i eviga tider och är mycket bekväm för katten. Återförsäljare finns även i sverige om du googlar, och en i stockholm hittar du också via deras egen hemsida.

Själv har jag deluxe väskan, den är super!

http://www.sherpapet.com/pet_carriers
 
Senast ändrad:
Sv: mjuk kattbur

Din katt kissar inte i buren, antar jag? Jag tyckte att de där mjuka burarna verkade kanon tills jag kom på att åtminstone min ena katt brukar både kissa, bajsa och spy, han hatar att åka bil:(
 
Sv: mjuk kattbur

Mjuka reseburar finns i alla zooaffärer, bara att åka dit och titta!.
Vi hade själva en sådan, och den var jättebra fram tills en av katterna lyckades riva sönder den och klättra ut.....
 

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: escodobe
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 416
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
634
Senast: Sassy
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 379
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp