MJUKA sadler

Sv: MJUKA sadler

Sadeln hindrar nog inte hästen från att ta en tur över golfbanan, men nog slipper du stanna kvar utan du hänger nog kvar hela turen över golfbanan ;)

Nä, jag tänkte mest på att jag slipper ligga som levande bevis på de gröna mer eller mindre misshandlade greenerna när hästen dragit över...förhoppningsvis håller jag mej kvar... :D :cool:

Min Zaldi Atlanta dressyrsadel är superskön att sitta i, som en fåtölj! Endel säger ju att Zaldi har varierande kvalitet men jag har endast goda erfarenheter. Zaldi-sadlarna görs i Spanien.

Min Morris&Nolan dressyrsadel är den mjukaste jag suttit i! :love: Albion är helt ok också :D

Vimzis skrev:
Jag har lite funderingar på albion, men passar de till häst med lite manke??

Min dam har en kraftigt, markerad och ganska lång manke. Albion SL funkar på henne i alla fall. Bäst är att du kollar tillsammans med en sadelutprovare.

Lycka till!

/Lizzie

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: Lisen82
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 509
Senast: Idaw83
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 673
Utrustning Jag ska ta ut sadelutprovare när Nelly är igångsatt, i första hand dressyrsadel men kanske även byta hoppsadeln som inte passar. Skulle...
Svar
10
· Visningar
3 024
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?