Mjuka tyglar utan stoppar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Graendal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 744
G

Graendal

Jag har tänkt köpa nya lädertyglar, och har fastnat för de som är mjuka, nästan klibbiga, tror de är kalvskinnsklädda. Vet att Hubertus har såna, och har tittat på Tolgas (som matchar sadeln perfekt också), men allra helst skulle jag vilja ha utan stoppar också.

Så - mörkt rödbruna kalvskinnstyglar utan stoppar, finns det någon påläst själ som vet var man hittar såna? :D:angel:

Sv: Mjuka tyglar utan stoppar?

Jag har haft tyglar i det där materialet, och jag avskydde dem. De mest glidiga tyglar jag ridit med någonsin! Var tvungen att byta tillbaka till mina gamla efter användning en gång... :crazy:. Jag vet att de jag hade ett tag var bruna, kan leta upp dem och kolla nyans så kan du få dem av mig om de stämmer med din beskrivning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Var nyss ute och red på min lille kille, solen skiner, hästen är jättepigg och det gröna gärdet som vi brukar galoppera på ligger... 2
Svar
35
· Visningar
4 653
Utrustning Ja, som rubriken berättar har jag äntligen köpt mig en ny hoppsadel och på kuppen blivit väldigt mycket klokare. ;) Ffa har jag lärt mig... 2
Svar
23
· Visningar
3 572
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈