Mob problem

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 812

Mirre

Trådstartare
Bakgrunden på min telefon försvinner.
Brukar komma tillbaka om man startar om den men nu funkade inte det.
Är det nåt fel på mob eller? Den är ju spritt ny:crazy:

Sv: Mob problem

Sitter minneskortet kvar i?
Gå med den till butiken, det kanske bara är så att det är en uppdatering som krävs, fick också göra det med min nya mobil.

Kolla så att simkort och minneskort sitter i ordentligt. Är den fortfarande konstig så gå tillbaka till butiken med den. Min jobbmob låste sig och stängde av sig och den var sprillans ny, uppdatering av programvaran och sedan dess har den faktiskt funkat.

När min telefon har gjort så så har det varje gång berott på att minneskortet inte suttit i ordentligt.
Värt att kolla innan man börjar leta efter 'krångligare' fel:)

Liknande trådar

Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 865
Senast: Raderad medlem 142658
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
309
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 522
Senast: Halcyon
·
Samhälle Jag har gått hos psykiatrin sen typ 25 år tillbaka pga psykisk ohälsa av olika slag. Det har varit medicin förstås men också terapi. Nu...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Yngre kille
  • Roliga saker som barn säger
  • Dagens naturupplevelse

Hund, Katt, Andra Djur