Bukefalos 28 år!

Mobil för mig?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Min Samsung Galaxy SIII Mini har börjat lägga av nu efter sisådär 1 år, så jag är i behov av en ny mobil...

Problemet är bara att det är rena djungeln, det finns ju hur mycket som helst! :p

Det jag använder mobilen till:
- Fotar, väldigt mycket!
- Redigerar alla bilder jag tar
- Skriver till folk på dv. sociala medier (Facebook, Twitter, Instagram, KIK, Snapchat etc.)
- Lyssnar på musik

Det jag söker:
En mobil med...
- Bra kamera, minst 5 MP
- Mycket minne (har ju jättemycket appar...)
- Bra högtalare/bra om man lyssnar på musik i hörlurar
- Hyffsat lättanvänd (inte massa konstiga menyer och menyval åt höger och vänster)
- Någorlunda stöttålig (har ju med den i stallet :D)

Får absolut max kosta 5 000 kr, men jag ser gärna ett pris på runt 2 500 - 4 000 kr

Någon som har något förslag? :)
 
Sv: Mobil för mig?

Jag vet inte hur det är med minne eller högtalare, i övrigt tror jag ar Sony Xperia ZR uppfyller kraven. Jag är iaf supernöjd med min. Den är dessutom vattentålig, vilket jag insett är väldigt praktiskt. :)
 
Sv: Mobil för mig?

Jag skulle också rekommendera att kika på de olika Sonya Xperia-modellerna. Deras damm- och vattentålighet (och stöttålighet, vågar jag påstå av egen erfarenhet) är fruktansvärt praktiskt för stallmiljö. Dessutom väldigt bra och användarvänliga mobiler.
 

Liknande trådar

Äldre Tidigare idag fick min mobil sig ett dopp i lucern/mash-hinken, vilket den inte överlevde :down: Den som fick sig ett dopp är en Samsung...
Svar
15
· Visningar
1 274
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler Ufot har (nästan) bestämt sig för att att anamma den tekniska revolutionen och lägga undan mobilen från medeltiden och skaffa en...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Peak
·
Äldre Jag har haft en Samsung Galaxy SIII mini, efter inte ens en vecka tappade jag den och spräckte skärmen... Hade trasig skärm i nått/några...
Svar
15
· Visningar
1 308
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp